FAQ

Kan jeg endre på bestillingen etter at jeg har mottatt ordrebekreftelsen?

Ja, selvfølgelig! Vi kan godt endre på bestillingen. Enten du ønsker å endre leveringsadresse, sammensetning av varer eller annet kan vi hjelpe deg. Du bes dog kontakte oss raskest mulig etter at du har bestemt deg for endringene. Merk at vi kun kan endre din bestilling såfremt den ikke er avsendt fra oss – så kontakt oss gjerne før vår daglige utsending kl. 14.00.

Kan jeg hente min bestilling på deres adresse i Kristiansand?

Nei, vi har desverre ikke noe butikkutsalg og kan derfor ikke levere ut varer fra vårt lager i Kristiansand.

Kan jeg bestille til utlandet?

Nei, du kan ikke bestille til utlandet.

Jeg har bestilt og betalt, men ikke mottatt ordrebekreftelse?!

Etter at du har lagt inn din bestilling online på Teeth.no skal du innen kort tid motta en ordrebekreftelse. Denne bekreftelsen sendes automatisk fra vårt system innen få sekunder.

Dersom du ikke mottar denne, kan det skyldes at du skrev inn feil e-postadresse. Dersom den uteblir bes du kontakte oss. Merk at noen e-postprogrammer kan ha feilplassert din ordrebekreftelse til f.eks. ‘uønsket post’ eller ‘spam mail’.

Hvis du skulle komme til å slette din ordrebekreftelse, kan du selvfølgelig alltid kontakte oss og be om en kopi av denne.

Jeg er ny kunde, hvordan bestiller jeg?

1) Klikk deg gjennom våre produkter og klikk “Kjøp” på de produkter du ønsker å kjøpe. Alle produkter du velger å kjøpe legger seg i handlekurven.

2) Når du har lagt alle ønskede produkter i handlekurven, klikker du på handlekurven oppe til høyre for å gå videre til sikker bestilling. Legg inn evt. rabattkode.

3) Skriv inn e-postadresse og følg anvisningene for å betale med Klarna.

4) Etter bestillingen kan du endre betalingsmåte. Standard er Klarna Faktura, men du kan også velge delbetaling (Klarna Konto) og kortbetaling (Visa/Mastercard).

Hvor raskt får jeg min bestilling?

Bestiller du på hverdager før kl. 14.00, sender vi normalt pakken samme dag. Normalt vil du motta pakken innen 1-2 dager. Vi sender alle pakker med Posten.

Hva koster frakten?

På Teeth.no tilbyr vi fast pris på frakt (kr 64), og gratis frakt på ordre over kr 500, samt gratis frakt på Startkit (om den kjøpes alene og seperat).

Kan jeg få sendt min bestilling til jobben?

Ja, det er ikke noe problem at vi sender deg pakken til din jobbadresse.

Ønsker du at vi sender pakken direkte til din jobbadresse kan du oppgi jobbadressen som leveringsadresse. Det gjør du i betalingsprosessen i nettbutikken.

Hva slags emballasje bruker dere?

Vi pakker alltid i forsvarlig emballasje for å sikre at at varene er beskyttet og kommer uskadet frem til kunden. Vi sender derfor alle pakker i boblekonvolutter som beskytter innholdet.

Hvor havner pakken min hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Våre pakker leveres stort sett alltid i postkassen din hvis det er mulig og da trenger du ikke være tilstede for å motta pakken. Ved større bestillinger som ikke får plass i postkassen, vil pakken bli levert til ditt nærmeste postkontor (eller post i butikk) og du vil få hentelapp i posten.

Kan jeg følge med på min bestilling?

Ja, vi sender deg leveringsbekreftelse på e-post når pakken går ut fra vårt lager og Posten/Bring overtar ansvaret med å levere deg pakken.

Du er selvsagt også alltid velkommen til å kontakte oss, så vil vi være behjelpelig med å gi en status på din bestilling.

Det har gått 1-2 dager og jeg har ikke mottatt pakken min?

Den normale leveringstiden til Posten er 1-2 dager, men i noen tilfeller bruker de av ulike grunner lengre tid. Dersom du ikke har mottatt pakken din innen 5 dager fra vi sendte deg leveringsbekreftelse, bes du ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke saken.

Uteblivelse av pakker skyldes ofte:

– Feil navn på postkassen i forhold til navnet som ble opplyst ved bestilling.
– Mangelfull adresse.

Uansett hva som er årsaken til pakkens uteblivelse, finner vi selvfølgelig en løsning.

Det mangler noe i pakken min?

Dersom det mangler et produkt eller flere i pakken din kan dette skyldes feil fra vår side. Kontakt oss raskest mulig slik at vi kan få ettersendt de produktene som manglet. Vi dekker selvsagt den ekstra fraktkostnaden for dette.

Det er en feil med produktet, hva gjør jeg?

Skulle du mot formodning oppleve feil eller mangler ved våre produktet, ta kontakt med oss snarest mulig slik at vi kan utbedre feilen.

Kan jeg angre en bestilling?

Ja, du har 30 dagers full returrett på alle våre produkter. Forutsetningen er at du ikke har tatt i bruk produktet og at produktet fremstår som nytt. Ta kontakt med oss dersom du ønsker å benytte deg av angreretten slik at du kan få et returnummer. Beløpet du betalte ved bestillingen vil bli tilbakebetalt i sin helhet når vi har mottatt returpakken og kontrollert at produktet fremstår som nytt. Ved retur dekker du selv fraktkostnaden.

Kan jeg få pengene tilbake?

Ja, hos Teeth.no kan du alltid få pengene tilbake – vi har nemlig 30 dagers full returrett. Betingelsen er at produktet fremstår som nytt og ubrukt. Beløpet du betalte ved bestillingen vil bli tilbakebetalt i sin helhet når vi har mottatt returpakken og kontrollert at produktet fremstår som nytt og ubrukt. Ved retur dekker du selv fraktkostnaden.

Hva mener dere med 30 dages returrett?

Hos Teeth.no har du alltid 30 dagers returrett. Dersom du har kjøpt et produkt og angrer kjøpet, kan du sende produktet i retur til oss. Beløpet du betalte ved bestillingen vil bli tilbakebetalt i sin helhet når vi har mottatt returpakken og kontrollert at produktet fremstår som nytt og ubrukt. Ved retur dekker du selv fraktkostnaden.

Jeg har kjøpt feil produkt, kan det byttes?

Ja, du kan selvsagt bytte produkt når du har bestilt feil og ønsker et annet i stedet.Vi betaler frakten det koster å sende deg nye produkter, mens du betaler frakten det koster å sende returproduktet tilbake til oss. Betingelsen er at produktet fremstår som nytt og ubrukt. Vi sender deg det ønskede produktet så snart vi har mottatt returpakken og kontrollert at produktet fremstår som nytt.

Selger dere originale produkter?

Ja, alle produktene du finner på Teeth.no er selvsagt 100% originale. Vi kjøper produkter direkte fra produsenten eller fra godkjente forhandlere.

Hvem står bak Teeth.no?

Teeth.no er eid av Endresen Holdings AS som driver flere netthandelskonsepter.

Vår adresse er:

Teeth.no
c/o Endresen Holdings AS
Dvergsnesheia 30
4639 Kristiansand S

Kan jeg ringe til dere?

Ja, du kan ringe vår kundeservice alle hverdager kl. 09.00 – 15.00 på telefon 461 24 024.

Alternativt er du også velkommen til å sende oss e-post til post@teeth.no.

Uanset hvilken måte du velger å kontakte oss på, vil vi be deg notere ditt ordrenummer slik at vi kan gi deg best mulig hjelp.

Kan jeg skrive til dere?

Ja, du kan sende oss e-post til post@teeth.no.

Uanset hvilken måte du velger å kontakte oss på, vil vi be deg notere ditt ordrenummer slik at vi kan gi deg best mulig hjelp.

Hva er adressen deres?

Vår adresse er: Teeth.no, c/o Endresen Holdings AS, Dvergsnesheia 30, 4639 Kristiansand S, Norge.