Angrefrist/reklamasjon

Angrefrist

14 dagers angrefrist gjelder ved alle kjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Returnerte varer skal være i den samme stand som når man mottok varen. Varen skal sendes tilbake i uskadet original emballasje. Er varen mot formodning tatt i bruk og varen bærer preg av bruk som vil minske salgsverdien på varen, gjelder ikke returetten automatisk. Kontakt oss på post@teeth.no om du skulle være i tvil.

Reklamasjon

Hvis du oppdager at noe er feil med varen(e), så må du melde fra til oss innen rimelig tid. Det vil være tilstrekkelig at du klager innen en måned etter at du oppdaget feilen, men det beste for begge parter er hvis du sier ifra så raskt som mulig. I tillegg til at du må reklamere innen rimelig tid, må du overholde de absolutte klagefrister. Hovedregelen er at klagen må skje senest to år etter at du overtok varen. Dette er da forutsat at disse manglene ikke har oppstått som følge av feilaktig bruk av produktet eller annen skadepåvirkende atferd som har medført mangelen/feilen. Kontakt oss på post@teeth.no dersom du må benytte deg av garantien. Ved en eventuell tvist har vi som hovedregel å følge beslutningene til Forbrukerrådet. Før du returnerer varen(e) se våre retningslinjer for retur av varer, denne finner du nedenfor.

Retur

Følg disse fem punktene ved returnering av varer:

  1. Send e-post til post@teeth.no med ordrenummer, produkt(er) det gjelder og årsak til retur.
  2. Vi godkjenner returen og sender deg et returnummer (gyldig i 30 dager).
  3. Print ut (eller skriv tydelig på et ark) returnummeret og legg det ved i forsendelsen så det er synlig når man åpner pakken.
  4. Send pakken til: Dvergsnesheia 30, 4639 Kristiansand S, Norge.
  5. Når vi mottar pakken fra deg vil vi kontakte deg på telefon eller e-post.